Söta barn...

Vidar blev helt till sig när han fick se alla fina bilar som stod uppradade på Vianors gårdsplan.
"Titta pappa! Fina bilar!"
När Calle hörde det trodde jag att han dog. Faktiskt. Minen han gav var obetalbar! Jag kunde inte hålla mig för skratt! ;D Till slut fick han ur sig "Tycker du verkligen det, Vidar?"
"Jaa-a, jättefina bilar pappa! Titta!!"
Det är min pojk det ;D Idag kom han dessutom hem från dagis med värsta bonnebrännan, så imorgon får det bli linne på istället för t-shirt, för att tona ut randen som blivit på överarmen ;D Det vore ju inte särskilt roligt för honom om folk tror att han är från landet...

Utanför Vianor




Leyan hittade sedan mormor i husvagnen...



"Titta mamma, dä ä ju mormor!"


"Mormor ha gubben..." Och så ställde hon upp en gubbe bredvid :D
Visst är dom söta ihop? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0