En dag att fira.

Men! Vill man ha något gjort så får man se till att göra det själv....

Jag väntade helt förgäves på en namnsdagspresent. Men jag är väl inte den som bara sitter passiv och väntar på att andra ska fixa åt mig, så jag ordnade min egen present. En rosa present. Jag föll handlöst igår när jag rusade förbi skyltfönstret och såg något rosa! Idag hoppade jag av en hållplats senare för att kunna gå förbi skyltfönstret och sukta efter denna vackra, ljuvligt rosa skapelse. Så, jag tog tillfället i akt att utnyttja det faktum att jag har namnsdag - en bra ursäkt eller hur ;)

Fram.


Bak.




Mammas kommentar "Ja, det var ju verkligen en Lotta-väska" Men ja, faktiskt.
Calles kommentar: "Han den där Björn Borg måste ju vart färgblind" Han är bara avundsjuk.



Dagen fortsatte med en namnsdagspresent från farmor och farfar. Mat. Min, numera, absoluta favoritmat!

Laxfiléer med färsk spenat, grädde, parmesan och färsk pasta!


























Den obligatoriska ketchupen.


Calle var hungrig.


Vidar var nöjd så länge han fick ketchup. "Vida inte ha getti..."






Onsdagsmys! Alla åt (jag var väl den enda som försökte äta ihjäl mig), alla var nöjda och glada... Och alla älskar fisk! (Eller så är jag bara en djävulskt bra kock ;P )

Receptet kommer från farmor, som är helt gryym på att laga mat! :)


Kommentarer
Postat av: Dryden

Det där såg inte helt galet ut nej.

2010-05-12 @ 23:33:03
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Charlotte

Tar härmed åt mig lite av äran för ditt inköp. För vem var det som påminde dig om namnsdagen? :p

2010-05-13 @ 07:35:05
Postat av: Charlotta

Charlie, faktum är att jag inte hade en aning om det när jag fick ditt sms :D Och hur ofta missar jag en sådan viktig grej!? ;D



Daniel, nej, det var grymt gott! Jag ger dig receptet sen :) Fisk är det godaste :D

2010-05-13 @ 08:55:52
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0