Ledig torsdag.

Den lediga torsdagen spenderades på Överby med bror, iaf de första timmarna. Vi skulle kolla efter dator och mobil, allt till mig. Hur det slutade? Med bl.a. tre par skor, en grön mysdress, en grå hoodie och Hello Kitty-hårspännen. Vilket som var till mig? Men INGET, givetvis. Visst är det märkligt? Jag behöver nya skor, både snyggskor och fulskor. Jag behöver leggings. Jag behöver. Jag behöver. Jag behöver... Och så kommer jag hem med grejer till de två som är i allra minst behov att fylla på i byrålådorna. Men ingenting till mig. Eller jo, två paket med frysta laxfiléer.
Daniel fick spader. Det var nog ok att följa med in på BR, och sedan Skopunkten. Men när det var dags för Gina Tricot fick han förmodligen nog, när jag styrde kosan mot HM sa han
"Men, man går väl ut där borta?"
Nej, vi ska in här...
"Men för fan, inte HM! Jag väntar utanför."
Det gör du inte alls!

Han gick med in. Eller rättare sagt, jag släpade med honom in på Hm ;P
T.o.m Calle fick något idag. Ett fiskekort iofs, roligare saker kan man väl lägga pengarna på ;) Och jag köpte ju faktiskt lax på Maxi ;P

Leyan vill inte vara med på bild, men här är dressen jag köpte till henne - på Stadium av alla ställen.

Leyans nya skor

Leyans nya fofflor


Vidars nya sandaler. Sock-förbud-sandaler.


Vidar fick en grå hoodie


Och Öveby-trippen avslutades med att jag såg bilen som borde vara min.


Dagen började med att Leyan kom och sa "Mamma måla Leya"
Men självklart fixade jag det :) Hon valde rosa på fingrarna och lila på tårna :D




Men när jag ville ta en bild ledsnade hon på mig och använde armbågen för att försöka knuffa bort mig, händerna kunde hon inte knuffa med - de var ju nymålade, och det vore ju ett fruktansvärt öde om hennes rosa naglar förstördes ;D


Dagen avslutades hos farmor och farfar. Calle stack iväg för att fiska, och jag lyssnade...

Kommentarer
Postat av: Dryden

Det roliga var ju att det var jag som fick med dig in på Stadium. ;)

2010-05-14 @ 10:15:18
URL: http://www.dryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0