Mammasaknad

Alltså, jag saknar alltid min mamma. Men ibland saknar jag henne liiiite liiiiite mer än vanligt. Som ikväll. Jag har en tvättkorg som är helt överfull med stryktvätt. Det brukar jag inte ha. Varför? För att min mamma brukar komma förbi med jämna mellanrum. I vanliga fall brukar jag spara på och lämna över de där plaggen som bara är helt åt helvete tråkiga att stryka. Men nu hade jag kunnat langa över hela tvättkorgen till henne! Det är ju helt vansinnigt! Och det är ju så hysteriskt tråkigt! Och min mamma är ju så himla mycket bättre på det där än vad jag är...

Calle brukar säga "Men jag trodde ju att du gör det för att du tycker att det är så himla roligt?" när jag sätta honom på att vika tvätt, dammsuga, städa badrum och allt annat som jag avskyr att göra...


Som sagt, min mamma har inte varit här på länge...


...och jag saknar henne. Jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0