Men skäll på mig då för fan!

Ikväll fick jag skäll av Calle för att han hade glömt att smsa och be mig köpa strumpor när jag var på shoppingtrip med mamma och Vidar idag.
"Men VA? Önska dig i julklapp..."
"Men, det är ju hål i alla mina, jag har bara tre par kvar..." Sa han och körde upp foten i trynet på mig, förmodligen i hopp om att jag skulle se den kala fläcken tillräckligt tydligt...
"Men skojar du eller?? Muhahahaha! Går du runt i skithåliga strumpor?!"
"Ja, det är ju ingen som köper nya åt mig..."
"Men vafan, det är så jävla tråkigt att köpa strumpor! Ta mina..."

Så skulle jag sno de trasiga han hade på sig för att slänga.
"Vad gör du?"
"Jag ska slänga dina skittrasiga strumpor..."
"Ska du slänga min strumpor??"
"Men ja, de är ju helt söndriga..." Varpå C slet åt sig sina trasiga par och kramade dem som en trotsig treåring som kramar om ett tomt chokladpapper, i hopp om att det ska växa ut ny choklad i pappret, om man bara kramar tillräckligt hårt och mycket ;P 
"Skulle du ta löständerna från en tandlös också eller!!?"

Men yes, där dog jag! Jag skrattade ihjäl mig! XD

Kommentarer
Postat av: Charlie

Muhahahaha....din carl e fan en av de roligaste på denna jord!!!

2010-10-01 @ 09:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0