Glitterglamorös lyxlunch

Leyan är en riktig goding :) Hon fixade lunch till mig och Vidar, och ingen vanlig lunch heller!

*Broccolisoppa med kiwisås och glitter.
*Citronsoppa med apelsinsås, även den med glitter.
*Paprikasoppa med päronsås och glitter
*Zucchinisoppa - med glitter, givetivs
Hon hade även kokat kaffe, och i kaffet fick jag socker, apelsinjuice och glitter.

När jag skulle komma med ett matförslag så fick jag till svar att "Du mamma, det är faktiskt jag som är kocken, inte du!" (med uttal på O, alltså inte kåcken som man brukar säga, utan kOcken :D )
Sen letade hon efter grädden... Hon hittade den till slut i ugnen. Men innan dess sa hon "Ååh, var kan jag ha gjort av deeeen...?"
Störtsköna unge, så kul så man bryter ihop! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0