Wooo

Calle kollar på teven, Leylia ligger i soffan och snuttar på sina söta händer och Vidar sover. Lugn och ro med andra ord.
Men dagen har ändå varit rätt kass. Calle har varit på jobbet, och det är kass varje dag. Vädret har varit suveränt. Varmt och skönt (på balkongen iaf) så Vidar har kört runt med sin BobbyCar och lära-gå-vagnen på balkongen. Det blåste för mycket för att jag skulle vilja ta med Leylia ut, dom små kan ju knappt andas när det blåser storm. Jag har dammsugit, men timmen senare så var det som vanligt igen med grus, sandlådor och gräs på golven nere. Suck. Och huvudvärken sitter i, för sjuhundrafyrtioelfte dagen i rad. jag blir så less! Idag testade jag om det kan bero på att jag inte använt mina glasögon som jag är i tokbehov av, men dom hjälpte inte. Jag är inte nåt sugen på att proppa i mig Alvedon, Treo ska man ju inte ta som gravid eller ammande. Jag tycker inte om sånt där överhuvudtaget (så vida jag inte är dödssjuk, men det händer inte så ofta...) så jag har hellre ont. Ganska idiotiskt egentligen. Men häromdagen hjälpte inte Alvedon, och då skiter jag i det alla andra dagar också.
Jag ringde Calle:
-"Jag har migrääääään....."
-"Det vet du inte ens vad det är." (Han har själv haft migrän, förr i tiden. Jag har aldrig haft det.
-"Jag har iaf jätteont i huvudet, det vet jag. Jag har tagit en Alvedon, men det hjälper inte."
-"En Alvedon är inget för vuxna människor, det säger min mamma."
Vi har humor. Hahaha!

Well. Inget vettigt idag.
Bortsett från att jag har fått tag i bästa citatet. Bästa ordspråket:
"Har du väntat för evigt så har du väntat för länge" Visst var det så Marja? :-D

/C

Kommentarer
Postat av: Erica

tips: kolla så du ej har järnbrist. det kan man få hemsk huvudvärk av (hade jag när jag var gravid...)
Alltså lotta jag blev så GLAD när jag började läsa i din blogg. Du verkar otroligt lik mig på många punkter....bla när det gäller att klä upp barnen osv.haha.
Kan du inte lägga ut lite bilder i bloggen? Såå nyfiken på huset, hur mkt barnen växt osv.
KRAM/Erica (i ösd)

2007-08-23 @ 08:24:40
Postat av: Marja

Braigt citat, men jag hade visst citerat fel, det skulle vara "har du väntat för gott har du väntat för länge". Typ. :) Jag vill också se bilder!! Kram!

2007-08-23 @ 10:35:26
URL: http://marjasoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0