Bad news, good news.

Bad news:
Min kropp håller på att ge upp. Den behöver in på verkstad. Min kropp, endast 23 år gammal, orkar inte vara med mer.
Den senaste veckan har dagshändelserna fylls ut med konstant huvudvärk (lite får jag väl skylla mig själv, eftersom jag inte tar något för att lindra huvudvärken. Jag är lite anti sånt där, jag använder ju mina glasögon hela tiden och tycker väl att det borde hjälpa), yrsel, magont som också håller i sig hela dagarna och som gör att aptiten är nollställd, illamående dras jag också med hela dagarna (vilket säkert beror på att aptiten inte är vad den brukar), jag är trött hela tiden trots att jag sover som en prinsessa på nätterna - regelbundna tider och allt det där, min handled blir bara sämre och sämre, nu är även min högra fotled ute på krigsstigen. Jag håller inte på att bli sjuk, förkylningen har ju precis gett sig av. Kan det vara dessa psykiska påfrestningar? Jag är glad att jag har Calle att luta mig mot när jag känner att jag inte ens orkar gå upprätt längre, han är ju trots allt en av få som förstår.

Good news:
Jag testade nyligen
299144-2
Den var himla smaskig! Choklad på choklad liksom. Rena drömmen för en chokladlover som jag! :-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Så jävla god den va :) hehe! Jag är också en chokladlover ju ;) /Kram Madde!

2007-12-22 @ 16:49:25
URL: http://madeleines-vardagsblogg.se
Postat av: Marja

Jag förstår precis hur din kropp känns, min håller också på att ge upp, jag hoppas jag får en ny i julklapp. Hoppas du snart mår bättre! Tack för julkortet! Kramar!

2007-12-22 @ 18:47:52
URL: http://marjasoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0