Vilsen!

Okej. Min outfitvision stämde inte alls med verkligheten.
Jag provade shortsen som jag bytte till en mindre stl. Nu är jag lite vilsen. Jag testade med ett skärp, men för att shortsen ska sitta snyggt så behöver jag dra åt skärpet såpass att byxorna "bubblar" sig (det syns ju visserligen inte när jag har blusen till...). Frågan är ju hur mycket mindre storleken under är? Ska jag våga chansa och byta igen?
Det är ju synd att jag inte kan åka och shoppa själv, för då kunde jag ju provat före köpet :-D
Jag testade iaf med skjortan till. Det såg inte klokt ut! Men det beror nog mest på att jag såg ut som ett lik i just den skjortan. Jag testade runt lite i garderoben och till slut hittade jag en blus som blev superbra till shortsen!
Men - vad ska jag ha till? (Shortsen är ett par svarta kostymbyx-shorts och blusen är beige, lite gammaldags stil.)
Strumpbyxor? Hudfärgade? Svarta? Tjocka? Tunna? 
Ankelvärmarna gjorde ju så jag såg ut som en gammal gubbe, det var bara gubbsandalerna som fattades.

Ge mig gärna lite tips och idéer :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0