Fredagkväll

Ugnen går på högvarv och barnen går på reserverna.
Vi har precis kommit från farmor och farfar. Vidar, jag, Leylia och farmor gick en promenad och Vidar gick imponerande långt! Sötungen :-)
Calle kör ett race med målningen och jag står för käket , ugnslax och potatis. Åååh, det såg så himla gott ut! :-)

Dags att doppa kidsen i badkaret och sen är det sängen för deras del. När dom har somnat ska jag njuta av en kopp Kvällsro, tömma huvudet, inspireras på hm.com och kramas med Carln min :-)

Helgen är fullspäckad med planer, intressant och spännande ;-)

Kommentarer
Postat av: KimJ

jaa dfu minns ej.. i gbg någon liteh affär ;)

2007-11-04 @ 10:59:58
URL: http://KimJ.blogg.se
Postat av: Marja

Klart Vidar ska få ett kort när han fyller år. :) Skrev ett blogginlägg i somras om att jag tyckte folk skulle skicka mer vykort, så nu försöker jag leva upp till det själv. :) Ska köpa en vit hissgardin som heter typ Alvine och sätta upp i köket, tror det blir superbra. Du får jättegärna komma hit och klippa mig om du vill. ;) Hoppas ni haft en bra helg. Kram!

2007-11-04 @ 19:37:56
URL: http://marjasoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0