Gimme, gimme

Jäpp. Nu har jag gjort det. Sett Britney Spears video alltså, eller en del av den. Tillräckligt mycket, skulle man väl kunna säga. Det var nämligen den sämsta skit jag sett, gjort av Britney Spears. Hon kommer inte ens i närheten av vad hon var för några år sen. Då dansade hon skiten ur alla, hon såg fantastisk ut och hon var självklar  på röda mattan. Hon seglade fram, helt enkelt. Nu känns det bara som tappra försök till comeback, hon såg bara stel och flötig ut i videon och den enda "dansen" hon lyckades få ihop var några tafatta, stapplande steg runt en strippstång. Och faktum är att hon seglar inte fram längre, hon snubblar hela tiden på det förflutna och tar sig ingen vart (möjligen bakåt).
Jag tycker synd om henne. Det gör jag faktiskt. Hon verkar inte må särskilt bra, och hon verkar inte ha någon som stöttar henne heller. Det verkar mest som att alla är ute efter att förstöra för henne, men dom kan sluta nu - att förstöra lyckas hon bra med på egen hand.
Om man nu ska tro på allt som skrivs i media.
Hon borde lagt av när hon var på topp. Eller så borde hon hållt sig borta från den där loosern till karl hon var gift med.
Jag var bara tvungen att förmedla att videon suger, och texten består av "Gimme, gimme, gimme, gimme, gimme, gimme..... Gimme, gimme.... Gimme, gimme, gimme...."

Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

jaa då adda kimj.blogg@hot...
:D

2007-11-18 @ 19:55:56
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0