Ljuvlig måndag!

Alltså vad skönt det var igår! Hela dagen var bara lugn (tro fan det när jag mår som jag gör. Haha!). På kvällen kom mamma hit, jag la barnen och dom sov som grisar tills vi gick och la oss. Och vi la oss tidigt, supertidigt! Guud vad skönt, det händer aldrig annars. Så här borde det verkligen vara oftare, lugn och ro, mys i köket med te och pepparkakor och tidigt i säng. Så jag röstar för att mamma kommer hit och sover oftare :-)
Nu har jag iaf funderat lite. Jag ska nog ta och hoppa över Desperate Housewifes och Grey's framöver och hoppa i säng när barnen ska sova istället. För sovmorgon är ju som inte att tänka på, inte för mig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0