Men dra åt *******!

Vad är det för en sinnessjuk värld vi lever i?
Jag är lite efter och fick höra först igår om bebisen jag skrev om i mitt inlägg igårkväll. Så, efter att ha läst Charlies kommentar så kände jag att jag var tvungen att läsa artikeln. Så jag tog mig till Charlies blogg, och trots att jag visste hur jag skulle reagera på att läsa artikeln så klickade jag på länken.
"Bebisen kan ha skadat sig själv"

- Flickan kan ha orsakat armbrottet själv genom att vrida sig och kasta med armarna i spjälsängen, säger mannens advokat.
Men dra åt helvete!! Är det verkligen möjligt att hitta på något sådant? Vem tror dom ska gå på en sån sinnessjuk lögn?! Bebisen var 16 dagar gammal!!!
Håll föräldrarna i fötterna och slunga in dom i väggen så får dom känna på vad det är dom utsätter en försvarslös liten bebis för! Bryt varenda ben i kroppen på dom och låt dom sedan ligga där och vrida sig i plågor.... Fråga sedan hur dom tycker att det känns, och hur dom tror att det kändes för bebisen. Lås sedan in dom och släng bort nyckeln.
Jag blir så förbannad och ledsen så jag finner inga ord. Jag gråter när jag läser sånt här....
Hur kan man göra så? Hur? Varför? Hur kan man leva med sig själv efteråt?
Och sist men inte minst: Vad är det för människor som försvarar något sådant här? Kan man (advokaten) vara så pengakåt att man försvarar vem som helst? Vem försvarar bebisen och det äldre syskonet?


Kommentarer
Postat av: Charlie

Vill du veta nått ännu värre... :(

Dom är frikända då det inte gick att bevisa vem som hade tillfört bebisens skador. Dom skyllde helt enkelt på varandra och går nu fria på gatorna igen...

Får bara hoppas att barnen klarar sig och att föräldrarna inte nånsin får ha hand om barn igen...

2007-10-25 @ 16:45:21
Postat av: Charlie

Domen är nu överklagad och dom sitter återigen häktade!!
Hoppas på en ordentlig dom denna gång

2007-10-25 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0