Lite av varje.

Regn idag. Hösten är äntligen här, på riktigt! :-)
Så här sitter jag. Rastlös. Tittar ut på regnet, och konstaterar att det är ju jäklarns underligt att man blir så himla röksugen när det regnar, snöar, blåser och är kallt. Det är då det är som bäst. Och detta tänker jag fortfarande på, efter lång, lång tid som rökfri. Det stör mig.

Alltså, Vidar har precis vaknat. Leylia sover fortfarande. Jag blir helt tafatt, fullständigt hjärndöd när barnen sover. Jag tappar bort mig och vet inte vad jag ska göra. Herrigud! Jag kommer blir en sån där som inte har något som helst liv utan mina barn i närheten. Eller har jag redan blivit sån?

Jag gör en shoppinglista i huvudet, för att Calle inte ska få hjärnsläpp. Haha!
Drömfångare. Vindspel. En ljuslila skinnsoffa ;-) Vardagsrumsgardiner. Fönsterlampa till teverummet.
När dagen är slut har jag garanterat kommit på några saker till ;-)


Kommentarer
Postat av: Marja

Jag har fått post! Är det från dig eller din mor? Misstänkte er då det stod ttela på urklippet. Kram!

2007-09-20 @ 20:59:43
URL: http://marjasoder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0