Det ska kännas att man lever...

Efter att ha jobbat långa dagar två veckor i sträck så kan jag nu meddela att ögonen svider och kroppen protesterar mot all vaken tid.Det ska kännas att man lever.... Inte nog med att jag redan är mer död än levande efter jobb och barn, jag fick dessutom order att bokföra månaden som gått (det är väl så dags nu...), vilket -på bara några få sekunder- gav mig hjärnblödning -om och om och om och om och om igen.....
Idag gjorde jag den sista och längsta dagen innan ledigheten tog över. En hel dag är jag ledig, och sedan rullar bandet om igen :-) Imorgon blir det lek och bus med barnen, vi får väl se vad de tycker om äventyret :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0