Utmanad

1) Vad åt du till frukost?
C-brus, Mitt Val, frukostvälling (nej, inte samma som barnens), en macka med makrillfilé i tomatsås och en Latte.


2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Men vem har tid att fota sig själv?


3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Eva.


4) Vilken färg har din dator?
Vilken? Min dator (som egentligen inte är bara min)? Den är svart, eller nåt... Men jag skulle kunna tänka mig en rosa metallic :-D

5) När var du arg senast?
Idag vid 14:15-tiden. Då var jag helt crazy!


6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Gymnasiet, jag och Ida. Jäklar vad kul vi hade! Den tiden kommer jag aldrig glömma, jag skrattar fortfarande :-D

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Men högstadiet så klart. Inget var bra på den tiden -kläder, frisyrer och umgänge.


8) Yoga eller löpning?
Yoga. Aldrig testat, men är skitsugen på att prova på! Jag skulle verkligen behöva stressa ner.... Löpning, då skulle jag dö av tristess och jag skulle aldrig sluta dallra heller....


9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Oxfilé.


10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Hänt Bild. Veckans NU!, Hänt Extra, Se och hör. Intellektuella grejer. Hahaha! Jävlar vad tragiskt! :-D


11) Favoritkaraktär i deckare?
Deckare? Nej, nej. Reality!


12) Teveprogram du aldrig missar?
Sedan barnen flyttade in så får man helt enkelt finna sig i att se vart tionde Desperate Housewifes, och vart sjuttiofemte Grey´s. Annars slötittar jag bara på det som går precis när dvdn och videon sätts på vila för natten. I det här huset är det tecknat som gäller - från att barnen vaknar tills den siste somnar.

13) Vem är du avundsjuk på?
Avundsjuk? Jag är inte avundsjuk på någon. Däremot finns det personer jag skulle kunna tänka mig att byta plats med för en dag :-D


14) Din bästa revansch?
Revansch? Eftersom man inte får hänga ut någon så svarar jag bara :Privat.

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Bästa: Chefen på stället jag jobbade på för 5 år sedan.
Sämsta: Ägaren till stället jag jobbade på för 3,5 år sedan.


16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta?
Va?

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Pass.

18) Kaffe eller te?
Latte.

19) Skostorlek?
37-38.


20) Hur ofta är du på IKEA?
Alldeles för sällan.

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa?
Jag skulle betala lån, efter det skulle jag fortfarande ha typ 3,5 millor kvar och då skulle jag packa ner Carl och barn och dra till Kreta, Thailand och någon exotisk kändis-ö. Sen skulle jag köpa en Lexus, hänga tillbaka tuttarna, renovera huset, klippa Calle och sedan spara resten. :-D

Well, jag utmanar Calle, Charlie, Marja och Robert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0