Och förresten...

...jag måste bara få säga det här:
Jag har, sedan jag var runt 13-14 år, velat operera in silikon. Jäpp. Jag hade nästan kommit över det.... Jag kände att jag kan nöja mig med att hänga upp dom till samma ställe där de en gång befann sig... Och så sa Calle: "Men suck! Börja spara då..." :-) Han tröttnade på mitt eviga tjat. Men så funderade jag ändå på om det kanske vore bäst att öka på dom lite i alla fall? Jag har slutat fundera nu... Aldrig, aldrig, aldrig att jag opererar inte nåt i mina tuttar! Jag har sett det värsta skräckexempel man kan tänka sig! Så urfult, fruktansvärt och till synes helt ogenomtänkt.... Jag vet inte om man ska skratta? Kan man verkligen med att göra det åt något så fruktansvärt misslyckat? Ja, jag kan nog det....
Jag nöjer mig med att hänga dom på plats....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0