Kvinnliga gener?

Det finns vissa saker som jag har väldigt svårt att förstå. Det handlar inte om att "hjulet snurrar men hamstern är död". Det handlar bara om att jag har svårt att förstå vissa saker.
En grej är att tjejer har en förmåga att vara ruskigt elaka mot varandra. Det var längesedan jag råkade ut för det själv, men det retar ändå.
Titt som tätt stöter man på tjejer som är eleka, missunsamma och ibland rent överjävliga mot varandra. Men varför? Vad får man ut av det?
Handlar det om kvinnliga gener som aldrig dör ut? För det måste ju ha med könet att göra, jag menar, hur ofta stöter man på samma beteende killar emellan? Nej, där är det raka puckar eller inget alls. Hur vore det egentligen om de kvinnliga generna tog sig en närmre kik på de manliga generna och apade efter lite?


Kommentarer
Postat av: Peter

Appropå det som just nu försigår i "Squirlett´s" liv så har jag aldrig sagt att jag inte är en del av det... JAg tog all skit själv första gången, medans hon "ljög" sig fri... Det säger jag inget om, den gången... Men att hon ljuger sig ur det igen när Daniel vet vad som hänt, samt att hon frivilligt har sex igen, efter det att hon beslutat att vi inte skulle ha ngn mer kontakt... det är en annan sak... Jag är heller inte glad över att det blivit som det blivit där hemma, men jag är glad över att jag kunnat ge Daniel hela sanningen...

MVH PETER

2008-01-16 @ 22:16:59
URL: http://www.feskarn.bloggspace.se
Postat av: Charlie

Kan du aldrig ge dig människa!!!!

2008-01-22 @ 19:31:53
URL: http://squilett.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0