Mitt i Grammisgalan.

Orättvisor söter man på titt som tätt nu för tiden har jag märkt.
Grammisgalan går på fyran just precis nu... Eller före och efter reklamen iaf.
Jag såg Winnerbäcks framträdande. Han borde klippa sig. He's hot. Men han borde som sagt klippa sig. Sen såg jag när samma person var med i röstningen. Årets album. Den gick till Kent. KENT! Vad är det för skräp dom släpper in på galan egentligen!? Bah! Sen vart Winnerbäck nominerad till Årets manliga artist. Den gick till Salem Al Fakir. Hellre brädad av Salem än av skräp-Kent.
Sen konstaterade jag att The Ark är Sveriges pinsammaste - ever! Jag tänkte högt och klämde ur mig att det är den sämsta skit som nånsin gjorts. Då tyckte Calle att Kent är sämre.
-"Okej, Kent och The Ark kan få dela på sämsta-platsen."
- Det finns sämre, tyckte Calle igen.
- Som?
- Salem Al Fakir, Petter, Timbuktu....Osv...osv....osv...
Jag fattade poängen, men jag står jättefast vid att Kent och The Ark får dela på sämsta platsen. Skräp!
Men det är ju bara min åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0