Tips och idéer.

Jag har fått någon sorts energikick! Eller inspirationskick! Jag har tusen och en idéer om vad jag vill göra här hemma med hallen, badrummet uppe och duschen nere, teverummet och barnens rum. Hallen vill jag färgförändra, jag kräks på väggarna och panelen! Men panel är jäkligt praktiskt med småbarn (det är en läxa jag redan lärt mig). Men måste det alltid vara praktiskt? Kan det inte bara få vara kul? ;-) Calle kommer förmodligen börja plugga in öronproppar innan han kliver innanför dörren efter jobbet :-D

Jag fick mig några härliga skratt förut! Jag tror jag ska göra en egen serie. Eller en parodi. Så sjukt roligt! Ibland kan man ju undra både tretton och fjorton gånger hur en del är funtade! Jag skrattar så jag nästan kissar på mig :-D

Jag fick ett sug. Ett shoppingsug. Åhléns. Ja, det är varuhuset just nu. Textilier, förvaring och sist men inte minst - kläder! :-)

Jag ska fixa håret. Färgförändra och klippa. Jag är så avundsjuk på söt-Kajsa som har så fint hår med fin längd och superfin färg!
Någon som kan komma med något bra tips?

Så här färglös och tråkig ser jag ut just nu ;-) (och inte blev det bättre av att jag ser så vansinnigt allvarlig ut. Jisses! Det är väl förmodligen den minst smickrande bilden på mig, någonsin!)

299144-11


Ha en supermysig lördagskväll! :-)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

vem fan är sötkajsa?! jag såg namnet innan jag hann läsa vad det handlade om, men förstod ju genast att det inte handlade om mig, haha. mitt ego fick sig en törn. ditt hår är väl fint? blankt och rakt. give me!

2008-01-08 @ 17:20:16
Postat av: KiimJ

Sööt du är!

2008-01-15 @ 10:00:40
URL: http://Kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0