Ironiskt

Blogg-reklamen (de där reklamtussarna som klistras in under varje inlägg) skrattade mig rakt i ansiktet! Jag fick ju in ett inlägg inatt, och reklamen som hamnade under hette: "Bota sömnlöshet. Ett sömnprogram som hjälper dig med sömnproblem" och "Melissa. Ett naturligt kosttillskott som kan bidra till att främja sömnen." Roligt värre....

Något annat ironiskt är en dröm jag hade inatt. Häromdagen hittade jag en supersöt cardigan, till råga på allt så ploppade det ner en rabattcheck i min mail för just den butiken. Ooohlalalaaa :-) Jag har blivit smått besatt av just den söta cardiganen(?) och drömde inatt att jag var på shoppingrunda, men det enda jag gjorde var att knalla in i den butiken för att köpa en sån där söt turkosblå cardigan. Det var det enda jag införskaffade på min shoppingrunda. Helt sjukt! :-D

Imorgon blir det en nöjestripp. Mucho viktiga saker måste införskaffas. Det är bara så...

Nu ska jag ta hand om tvätten, bosta bissingarna och sen ska jag ta igen sömnen jag missade inatt (jag fick visserligen sovmorgon imorse då Calle tog en morgonpigg Vidar så jag skulle få vila mina trötta ögon).
Så... Natti då! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0