Dagens...



...puss går till mina fantastiska ungar!
Idag när jag hämtade sötungarna på dagis så fick jag syn på en teckning som hängde på väggen, märkt med 'Leylia'. Hon hade ritat sin första teckning och fått den upphängd på väggen... Smälter man då, eller vad?! :-)
Vidar har suttit i mitt knä i en kvart och tittat på bilder på datorn. När han såg bilder på mig så vände han sig mot mig, log och sa 'Titta!'. När han fick se bilder på pappa blev han först lite konfunderad och undrade väl hur sjutton pappa kunde hamna i datorn?! :-D Sen blev han jätteglad och sken upp hela han!
Åh, ibland kan jag bara vilja lägga upp varenda bild jag har på dessa söta varelser, bara för att få visa hela världen vilka fantastiska ungar jag har! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0