Skåpsstädning och insikt

Mitt samvete tog ett redigt tag i mig igår. Efter min sängliggartorsdag med tokångest över att inte ha lyft ett finger, inte ens kört igång en tvättmaskin och fredagsdagisdejt och min impulsjobblördag så var det dags att ta ett ordentligt tag i vårt kräkssjukdomsinvarderade hem. Jag gav mig på badrummen, roooligt eller hur....
Jag fick helt enkelt tänka: Bit ihop eller bryt ihop. Efteråt kan du sprita händerna och se glad ut igen.
And so I did.
Jag röjde bland annat i badrumsskåpet nere. När jag var klar tittade jag nöjt över hyllorna med rengjorda make up-borstar, topz, tandborstar, pincetter, peeling, krämer, nagellack osv. osv. osv. och insåg att galet få av alla de grejer som står på dessa fyra hyllor är bara Calles. Herregud, tittar man i badrumsskåpet så kan man ju tro att han är nyuppraggad, så få grejer som han knôr in där....
(Allt som är inringat är bara Calles)


Kommentarer
Postat av: Marja

Är det inte så uppdelningen i badrumsskåpen ska se ut? :) Våra män har säkert mer plats än oss någon annanstans typ...hmm...i garaget?

2009-04-06 @ 10:37:25
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0