Före och efter...

Mamma kom hit en sväng idag och slängde upp en fondtapet på barnens rum. Det blev bara såååå bra!


Här är före-bilden (givetvis). Jag rev skarvar och spacklade som en tok. Jag gjorde ett "gör om - gör rätt"-projekt efter de där fuskisarna som bodde här innan.... Inte så snyggt, I know, men det blir bättre :-D


Så här kalasbra blev det efter mammas besök :-) Jag älskar det! Och jag har nu bestämt oss för att det blir en fondvägg till, samma tapet på motsatt kortvägg. Coolt? Yeah, I knooow :-D


En lite filurig närbild.
PlanetPolare heter tapeten...
Jag lärde Leylia att leta upp mustasch-filuren och tv-filuren :-D





Jag är sååå nöjd!

Tack till världens bästaste mamma! Åh, vad jag älskar dig! :-)

Kommentarer
Postat av: Dryden

Läckert! :)

2009-01-10 @ 23:02:11
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Josse posse

herregud vilken fiin tapet!! sån ska jag oxå ha den dagen jag har egna bebisar=) puss puss

2009-02-04 @ 15:53:48
Postat av: Charlotta

Jag kan väl tillägga att familjens konstnär har lagt sin egen, personliga touch på tapeten.

Konstnären tyckte att det var för lite blå streck och för lite svarta streck, så det fick helt enkelt läggas till i efterhand.

Konstnären heter Freja, Leylia, Alice Andréasson och är 20 månander gammal :-D

2009-02-04 @ 17:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0