Efter en vecka med Nutrilett...

...kommer jag återigen i mina "gymnasiejeans".
Det här låter helt bisarrt, men jag köpte dessa jeans på Vero Moda, under en vistelse i Östersund, när jag gick andra året på gymnasiet. Jag har pendlat i vikt (man skulle kanske kunna kalla mig Jojo) och eftersom jag bara tokälskar dessa jeans så har jag försökt använda dem så lite som möjligt för att de inte ska slitas och pajja, helt sick - I know! Det var ett tag sedan jag kom i dom nu (senast i somras tror jag bestämt), men så provade jag dom i morse och en vecka med Nutrilett har verkligen gett resultat! I LOVE! Det triggar bara ännu mer till att fortsätta! Förhoppningsvis är jag fit for fight tills midsommar, eller så blir jag bara beroende av enkelheten med Nutrilett - att hälla upp lite vatten i en shaker, hälla i lite choklad-smaksatt pulver, skaka om och dricka. Frukost, lunch eller middag - tillagad och nere i magen på under fem minuter! Det passar verkligen mig perfa! :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0