Kan du ta körtkort?

Hahahaa! Så jävla roligt! Jag skrattade så tårarna rann när jag gjorde det här testet! Jag hoppades på något svar i stil med "Ta för sjutton inget körkort före 25!" Hahahahaa!


1. Du sätter dig i bilen, vad är det första du bör göra?
Jag tror nog att jag bör kolla att backspeglarna är rätt inställda
Först bör jag väl knäcka en bärs, för att sedan rassla igång kärran Hahahahahaaaa!
Smackar på radion och börjar med att dunka på den så motorn blir varm!!
Först bör jag ta på mig säkerhetsbältet

2.Du närmar dig ett övergångsställe där en man står för att gå över. Vad gör du?
Jag bedömmer att han kan vänta lite till, så jag åker före! Hahahahahaa!
ÄH ja har företräde så ja glajjsar förbi honom och moonar i fönstret som den där reklamen du vet!
Stannar framför honom, vevar ner fönstret och frågar om han ska med på en krogrunda!
Jag har skyldighet att stanna.

3.Du och din vän är dragna. Din vän bedömmer att han är fullare än dig så han kastar bilnycklarna i din hand och säger: kör hem mig! Du själv har en promillehalt på 1,5, medan din kompis bör vara död vid det här laget .. Hahaha!
Hoppar över frågan. Jag förstår inte Hahahahaa!
En och en annan starköl går nog bra. Men det här lät grovt!
Jag hoppar SJÄLVKLART inte in i bilen. Rattfylleri döms redan vid 0,2 promille!
Haha förlåt, men det där lät ruskigt likt mig och min kompis! Mooaahahahaaa!

4.Du åker i 132 km/h på en 90 väg, då du plötsligt får syn på en polis! Du hinner se att polisen vinkar och vill att du ska stanna. Vad gör du?
Han får gärna stanna mig, bara han inte rör min bärs!!
Jag stannar vid nästa lämpliga ställe och väntar in polisen
Jag stannar direkt, oavsett vart på vägen jag befinner mig! Sedan kliver jag ur bilen och springer till polisen så fort som möjligt och lägger mig i fosterställning! Mooooahahahahaaa!! Jag tror jag bryter ihooop! :-D
Trycker gasen i botten och pekar finger till snutjäveln!

5.Vad gäller vid ett tättbebyggt område?
Jag tror jag hörde någonstans att tättbebyggtsområden bara gäller i norge? Iiiiiiihahahahahaa!
Man bör väl sakta ner, i och med att bostadsområden finns här
Tättbebyggt område - 50 km/h gäller här!
HÄR FINNS KROGARNA, så här bör man sakta ner så man har behandlingsberedskap ifall man plötsligt måste stanna för att festa! Hahaha! Så jävla kul!

6.I en rondell bör jag ...
Lämna företräde till dom som befinner sig i rondellen.
Tänka på att alla människor är olika, vilket betyder att jag alltid ska förutsätta att någon gör något sjukt! True!
Först planera hur många varv i rondellen jag behöver åka för att komma dit jag vill, sedan bör jag väl kolla om det är ett ojämnt eller jämnt datum? Moooahahahaa!
.. aa inte bli snurrigare än vad jag redan är!  Hahaha! This is me! :-D

7.När jag parkerar ska jag tänka på att ...
Titta på parkeringsskyltar och tilläggstavlor så jag vet hur/om jag får stå här!
Ställa mig så nära andra bilen som möjligt så att flera bilar kan packa in sig så trångt som möjligt.
Inte stå i solen så att mitt groggvirke blir för varmt
Alla måste kunna kliva ur/i bilen, så avstånd vore bra!


Hahaha! Så jävla kul! Jag bröt ihop! :-D
Det värsta är väl ändå att det finns folk där de värsta alternativen stämmer in! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0