Shopping

Vi letar ny bil. Det finns krav: Fin färg. Strort bagae. Saab. Fin klädsel. Den ska helst inte ha gått speciellt långt. Kombi. Helst farfars.
Vi hittade en fin en på nätet och så här lät konversationen:
-Men ring dit imorgon då. (jag)
-Man kan skicka mail.
-Men skicka ett mail då.
-...
-Jag kan skicka ett mail.
-Det tror jag säkert...
-Jag kan ringa imorgon.
-jaha, och vad skulle du säga då?
-Att jag har hittat en fin bil hos dom...."hej, ni har en röd bil hos er, den har stort bagage, fin klädsel...."
-Hahahahaaa!! Gör det!
-Vadå? Säga att den är röd och har stort bagage?

Jag är en ytlig människa, jag kan inget om det som finns under locket framtill men jag förlitar mig på min bilmekaniker till Carl och därför bryr jag mig bara om utseendet (det enda jag kan påverka)

Kommentarer
Postat av: Dryden

Min Carl bor 70 mil bort, ändå applicerar även jag det ytliga. :P

2009-05-03 @ 23:41:40
URL: http://www.dryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0