Fredagsmys med kidsen


Igår tillbringade jag och barnen 1,5 timmar vid köksbordet med Leylias Hello Kitty-memory. Jag försökte fuska genom att placera ett kort som jag vänt på bredvid det som jag visste var likadant. Men den gubben gick inte, för då tog Leylia dom två med en gång :D Det går itne att fuska när den ungen är med och spelar :D
Och när jag fick upp två kort som Vidar ville ha så blev han jätteglad, för min skull trodde jag ju givetvis, men så tog han korten och sa "Vidar vann! Vidars tur igen!" Hahaha! Tokiga unge :D





"Titta mamma! Flyyygplaaan!"


Det var inget flygplan, det var en fågel :D


Calle ville va med på ett hörn och tog ett brejk från grillen.




Och så lite jordnötter, Lindösalami och grillad kyckling på det. Bättre fredag än så får man inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0