En rosa Leylia

Vad hände? Hur gick det till? Jag som alltid sagt att det ska vara så jävla neutralt och inget puttinuttgulligull bara för att man råkar få en dotter. Hur blev det så här?

Det här är ju inte så farligt... Rosa ryggsäck, rosa tofs, rosa stövlar, rosa tryck på jeansen, rosa knappar på jeansjackan... Och min rosa kalender.


Så gick det sedan:

Rätta mig om jag har fel, men visst har hon rosa hoodtröja, rosa t-short under, rosa kjol, rosarandiga strumpbyxor, rosa stövlar, rosa jacka, rosa mössa, rosa väska... Och i handen håller hon ett par rosa Hello Kitty-vantar ;D

Hon väljer, jag lägger fram. Är det jag som styr in henne på det här? Jag är ju inte anti rosa direkt ;D

Kommentarer
Postat av: Marja

Rosa är fiiint!

2010-04-02 @ 16:21:41
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0