Min första besiktning ever...

...gick skitbra!! Puman gick igenomm! Och ja, det är den som kör dit bilen som får all cred - inte den som grejat och fixat med bilen för att den ska gå igenom ;)

Jag behövde inte använda mig av klassikerna- urringat och/eller skitkort -det räckte tydligen med rosa ;)





Och ja, jag fick faktiskt frågan om vart jag köpt rattmuffen av en karl på Bilprovningen...
"Åh, har du köpt rattmuffen på Ullared eller?!"
"Nej, jag hittade den på Mekonomen...
"Jag har likadant, fast långhåriga tärningar..."
"What!? Awsome ju! :D Jag hörde att det finns rosa rattmuffar där det såtr 'left' och 'right' på..."
"Jag vet! :D"
"Jag var inte så poppis när jag kom hem med det här..."
"Haha! Det var väl det som var meningen? ;)"
"Hahaha!"

Sen rattade min kollare runt Puman till framsidan, och när han skulle lägga in backen så sa han...
"Eeeh, hur gör man här?"
"Hmm... Man får masa undan alla hårsnoddar..."
"Det är väl typiskt tjejer att ha så många snoddar i bilen :D"
"Ja, förmodligen..."
"Men jag antar att det bara är du som kör den?"
"Haha! ja, i stort sett :D"

Det värsta är att jag känner igen killen som tog sig an min bil som fan! Det stör mig, för det stod ju inget namn på pappret heller... Suck. Sånt är ju vansinnigt irriterande...

Men det viktigaste är väl ändå att bilen gick igenom :) Thanks to RÅÅÅÅSA!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0