Pumor måste också städas...

Jag och min vapendragare bestämde oss för att satsa all in på storstädning. Det var välbehövligt och Puman blev kanonfin :) Jag fick dock inte tagit någon bild på hjärtat efter städniningen, och nu är det alldels för sent för det, för av den genomköraren syns inte ett spår längre ;)

Vi började med att åka till Vianor....


...där lånade jag en tröja, eftersom mitt val av kläder för dagen inte var det bästa... En vit kofta fick därför bytas ut mot en mer tålig, svart sak med reklam och mitt namn helt felstavat ;)


Jag fick dessutom höra att mitt val av skor var typ det sämsta någonsin... Jag tyckte det var ett skitbra val, för då nådde jag ju plötsligt upp och kunde svepa av taket också ;)


Välputsad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0