Hos mormor Lingeling på jobbet

Leyan är störtskön! Jag försökte få henne att säga mormor Ingalill, men det blev mommo Tingeling. -Nejmen mormor heter ju inte Tingeling, hjärtat...
-Mommo Lingeling...
Ok. Så from now on heter hon Lingeling ;D Så jävla cute så man dör! :D

Vi gjorde ett besök hos Lingeling på jobbet i fredags. Det var intressant.... Även för mig. Skvallerupdate, det är alltid lika roligt, speciellt när man inte träffat personen på många år - och ännu bättre - att vi knappt kunde vistas i samma rum då det begav sig, nu kunde man ju nästan trott att jag skulle fått mig en kaffeslurk om jag stannat nån minut till ;P

Väl inne i mormor Lingelings behandlingrum kunde jag kräkas en stund ;P
Leyan ville hjälpa till och spegla, skrapa och rafsa runt i munnen på sin söta mamma ;D

Världens bästa lekplats förmodligen ;P




-Vad gör du, mormor?


En nöjd och stolt Leyan har fått polerade bissingar ;D



Två av tre är klara :D


Vidars tur :)




Världens finaste V :)


Allihop var duktiga och allihop fick leksak efteråt (barnen fick två var, men jag fick bara en...)


Kommentarer
Postat av: Dryden

Jaså, min Blocket-annons på skärmen? :)

2010-09-20 @ 17:07:22
URL: http://www.dryden.se
Postat av: Charlotta

Va???

2010-09-20 @ 21:25:42
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/
Postat av: Dryden

Ja, det ser ut som att det är en Blocket-annons som jag mailade till mor. Med några hundar.

2010-09-20 @ 22:37:16
URL: http://www.dryden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0