Lördagsmys

Eftersom C har jour den här helgen så då tog jag med mig ongarna på äventyr så att C skulle kunna greja med huset ifred :) Jag lämnade av ongarna hos mamma, och sen åkte jag vidare till mormor som fick stötta mig i mitt besök på Tygladan :) Där hittade jag givetvis gardiner till både kök och vardagsrum, så nu ska det bli vårfräscht! :) Jag vill åka och köpa tygerna nu, nu, nu!! :D Jag har så mycket inspiration och energi nu! :)

Sen åkte jag och kidsen till maxi och laddade för lördagsmys :)
Väl hemma svängde jag ihop varsin Margarita till mig och C och för att jag skulle få min rosa-dos så slängde jag i ett par rosa isbitar :D


Sen var det dags för käk, C tände eld på grillen och slängde på några hemgjorda hamburgare, DET är sommar det :)
Jag satsar på vin till burgaren...


GladLeyan gillar burgare :)


Vidar tycker att grillat är godast ;)


Calle fick nöja sig med vatten till maten ;P Men han var tydligen skitglad ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0