www.nicaspysselbod.com


www.nicaspysselbod.com

Kom ihåg den adressen! :)


Det är därifrån jag har beställt armband till mig och Calle :) Jag fick dem levererade igår, och de var helt perfekta! Handgjorda armband i rennskinn med tenntråd och knapp av renhorn. De är gjorda av Veronica Strand, som jag träffade genom min utbildning på NFI, som nu har flyttat från Östersund till Linköping :)
De finns i mängder av olika färger, former och material. In och kolla! Supersnygga!! :)

Tanken bakom armbanden jag beställde är som ett istället för. Eftersom Calle är den enda av oss som använder den där berömda ringen ;) så tänkte jag att vi kunde ha armbanden istället/också. Det är ju skitfånigt egentligen att jag inte använder ringen, som förvisso inte passar längre, men guld är inte min grej och jag kan ändå inte ha den ringen i mitt jobb eftersom jag tappar den så fort jag får händerna i vatten. Jag skulle kunna tänka mig en annan ring i vitt guld, eller de där fina, skitbreda, släta i stål(?) ;)
Calle verkar gilla sitt armband, och sov t.o.m med det :D




Kommentarer
Postat av: Charlie

Titanringar is the shit gumman ;)

Men snygga armband.

2011-05-02 @ 10:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0