Finaste


Jag har fått nya smeknamn, och listan blir bara längre och längre..

Mammakapten, Kapten mamma, Mamma pirat

Idag kramade V mig hårt och sa "Jag älskar dig mamma pirat..."
Leyan slängde ur sig "Jag ska, mamma kapten!" (hur mycket för sträng är man om man får smeknamnet kapten av sin dotter?)



I övrigt har det ramlat ut det ena Lotta-citatet efter det andra ur Leyan de senaste dagarna...
"Ååååh, jag får hjärnsläpp!!"
"Nu blir jag trött på det här..."
"Sluta tjata..."
"Jag vill inte höra nåt tjat, och inget gnäll..."

Hur ska detta sluta?! ;D


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Älskar när du uppdaterar bloggen Lotta :D hehe



Och vem älskar inte rosa? :P Me Löve Pink!



Sötaste ungarna har du också, men det vet du ju redan ;)



Kram på dig, finaste rosa Lotta =) /Madde

Postat av: Charlotta

Tack finaste Madde :)

Kramar!

2011-02-24 @ 10:28:33
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0