Det här kallar jag karma! ;D

Kära hustru. Jag skriver detta för att tala om att jag förlåter dig. Jag har varit en god äkta man de sista sju åren, och det utan problem. Men de senaste två veckorna har varit ett helvete. Din chef har ringt och berättat att du har sagt upp ditt jobb. Så nu orkar jag inte mer. Förra veckan klippte jag mig, men du märkte det inte. Jag lagade din favorit meny och hade tagit på mig mina nyaste boxershorts. Du åt lite i två minuter och gick därefter in och somnade framför en såpopera. du säger aldrig att du älskar mig och vi har inte längre sex. Antingen älskar du mig inte längre eller så bedrar du mig. Oavsett vad så förlåter jag dig. Hälsningar din exman.

P.S. Din syster Karla och jag flyttar till Norge tillsammans. Ha ett bra liv.
... ... ...

Kära exman. Inget kunde göra mig gladare än ditt brev. Det är riktigt att vi varit gifta i sju år, men du har långt ifrån varit en bra äkta man. Jag ser mina såpoperor för att slippa bråk och gnäll. Jag såg visst att du var nyklippt, men min mor lärde mig att om man inte har något gott att säga, ska man vara tyst. Du liknade ett fruntimmer i den frisyren. Då du lagade till min favorit meny, måste du ha förväxlat mig med min syster. Jag har inte ätit fläsk de senaste sju åren. Angående de nya boxershortsen, så var prislappen på 300 kr kvar, och jag hoppades att det var en tillfällighet att min syster lånade 300 kr av mig.
...
Jag vann nyligen 50 miljoner kr. på lotto, så jag sa upp mitt jobb och köpte två biljetter till Bali, men när jag kom hem var du borta. Det är väl en mening med allting och jag hoppas att du blir lyckligt mede ditt beslut. Min advokat har sagt att med ditt skilsmässobrev, så får du inte en endaste krona av lottovinsten! Hälsning din snuskigt rika ex-hustru.

P.S. Har jag aldrig berättat att min syster Karla blev född Karl? Hoppas att det inte blir ett problem för er. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0