Mellanhjärtat


Innan bilturen igår lyckades mellanbarnet (den där placeringen i syskonskaran som ska vara lugnast) balla ur innan vi ens lämnat garaget. Hon är dramaqueen ut i fingerspetsarna, och kallas Humöret ;) Hon har fått mitt temprament - hon är precis lika hetsig, viftig och aggressiv som hon är glad, sprallig och mysig. När hon är på nåt humör så är hon det ordentligt, kan man väl säga. Men hon är lika svajig som jag, men hon är även precis lika lättläst som jag ;)
Jag kan erkänna att hennes utbrott är hysteriskt roliga ;) Jag skulle aldrig skratta åt henne, men jag skrattar åt mig själv! Igekänningsfaktorn är skyhög! Jag kan räkna sekunderna från utbrottet tills det smäller i dörren till hennes rum.... Jag vet previs hur många steg vi har i trappan, efter hennes humör ;) Det är väldigt mycket Lotta på Bråkmakargatan över henne :)

Men det finns inget som inte lite läppglans kan fixa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0